Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων


Κατά τη σχολική χρονιά 2014 - 2015 πραγματοποιήθηκαν σχολικά προγράμματα με τα παρακάτω θέματα:

  1. Διατροφή: Α΄και Β΄ Τάξη
  2. Παππού, γιαγιά να σας διαβάσω ένα παραμύθι;: Γ΄ και Δ΄ Τάξη
  3. Ενδοσχολική Βία: Ε΄ και Στ΄ Τάξη
  4. Μουσική: Ε΄ και Στ΄ Τάξη


Παππού, γιαγιά να σας διαβάσω ένα παραμύθι;




Σχολεία, τάξεις και αριθμός μαθητών που έλαβαν μέρος στο πρόγραμμα

1. Δημοτικό Σχολείο Κομπωτής (Β΄,Γ΄,Δ΄) 9 μαθητές
2. Δημοτικό Σχολείο Αετού (Γ΄,Δ΄) 8 μαθητές
3. Δημοτικό Σχολείο Τρύφου (Α΄,Γ΄,Δ΄) 12 μαθητές
4. Δημοτικό Σχολείο Σπάρτου (Α΄,Β΄,Γ΄,Δ΄,Ε΄,ΣΤ΄) 13 μαθητές
5. Δημοτικό Σχολείο Τρικόρφου (Α΄,Β΄,Γ΄,Δ΄,Ε΄,ΣΤ΄) 13 μαθητές
6. 2ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Κωνσταντίνου (Ε΄) 16 μαθητές
7. 4ο Νηπιαγωγείο Μεσολογγίου, 23 Νήπια - Προνήπια
8. Νηπιαγωγείο Τρικόρφου, 9 Νήπια - Προνήπια
9. Νηπιαγωγείο Λουτρού Ημαθίας, 29 Νήπια - Προνήπια
Σύνολο Μαθητών: 71 μαθητές Δημοτικών Σχολείων και 61 μαθητές Νηπιαγωγείων

Διαστάσεις προσέγγισης και στόχοι προγράμματος

Διαστάσεις προσέγγισης:
1)    Φιλαναγνωσία
2)    Ζωγραφίζοντας ένα παραμύθι
3)    Η δραματοποίηση στο παραμύθι
4)    Τα παραμύθια σε άλλη γλώσσα
5)    Γνωριμία με άλλους μαθητές που διαβάζουν παραμύθια

Ενδεικτικοί στόχοι:
1)    Οι μαθητές να γνωρίσουν το παραμύθι ως μέσο διάδοσης του πολιτισμού και της παράδοσης.
2)    Οι μαθητές να γνωρίσουν τη διαδικασία γραφής – εικονογράφησης ενός παραμυθιού μέσα από τους συγγραφείς παραμυθιού.
3)    Οι μαθητές να γνωρίσουν παραμύθια άλλων χωρών ή τα παραμύθια που γνωρίζουν σε άλλες γλώσσες.
4)    Οι μαθητές να γνωρίσουν άλλους μαθητές σε διάφορα μέρη της Ελλάδας και να διαβάσουν παραμύθια

Διάρκεια Προγράμματος

Οκτώβριος 2014 – Ιούνιος 2015.


Δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν

1.     Δημιουργία γωνιάς ανάγνωσης και φιλαναγνωσίας,



2. Συγγραφή και εικονογράφηση παραμυθιού.


3. Δραματοποίηση παραμυθιού,

 4. Αναγνώσματα παραμυθιών από το διαδίκτυο.

5. Συγγραφή ποιήματος.
 6. Δημιουργία κολάζ.
7. Τηλεδιασκέψεις με σχολικές μονάδες για γνωριμία και ανάγνωση παραμυθιών.

8. Επισκέψεις σε άλλες σχολικές μονάδες για γνωριμία και ανάγνωση παραμυθιών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου